Träna träna träna!

Snackar träning med ett par vänner.. Duktiga Suss sprang ju City loppet... good girl!
Alla verkar taggade att träna nu när hösten kommer med stormsteg, så även jag men jag kan ju inte, kan bara Prata om träningen men ... vad hjälper de..?
Känner mej som en padda.. men fick kommentaren :

"nej men din kropp är ju snygg endå :)
skulle ta den alla dagar i veckan lovar"

det värmer.. tack Micke..

Alex ska börja simma och komma i form.. trodde man ju inte efter förra " Jag ska börja träna" snacket... när han gick o bröt benet.. :) alkohol inblanadat dock!
Men vi får ta upp de där promenaderna igen som vi hade för oss i vintras, när nåån klagade på att han frös om röven och kände sig halft våldtagen efteråt! :)  Skinnjacka i -20 grader is not OK!

Jag vill jag vill Jag vill jag vill Jag vill jag vill också TRÄÄÄÄÄNA!

Jag ska tbx till gymmet och skrika och stöööna och svettas ..

Jag SKAAA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0