Saknar mitt gamla liv!

Saknar att ha koll på saker och ting
Saknar att kunna ha 100 bollar i luften
Saknar att kunna hjälpa till
....att kunna ta mig till gymet 2-3 ggr/v
..... att ta mina powerwalks och rensa tankarna...
...att slänga sig i solariet efter gymmet och bara njuta
Jag saknar känslan av göra bra i från sig på gymmet... känna hur kroppen reagerar på de man utsätter den för..
Saknar t.om träningsvärken!
Och t.om de äckliga prottedrinkarna efteråt.. ( fast nu har jag hittat en god iaf;)

Saknar min självständighet.
Saknar att kunna resa mig upp utan att de flimrar framför ögonen och jag vacklar och ev ramlar ihop!
Saknar att kunna dricka kaffe UTAN sugrör när koppen är för tung.

Saknar att vakna utvilad på morronen efter 8-9 hs sömn eller mer!

Så mycket jag saknar!


Som man brukar säga .. en frisk människa har tusen önskningar..

En sjuk(?) människa  .. har bara en!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0