Overcooked brain!

allt går på högvarv, massa saker jag måste tänka på , ta ställning till och besluta om..
men jag orkar inte !
men vem ska ta över åt mej?
Vem ska leva mitt liv? medans jag sätter mej på avbytarbänken och vilar och dricker sportdryck!
Jag vill bara ANDAS! samla kraft! kroppen är kördi botten.. finns ingen reserv kvar!
ena stunden förstår jag de..
den andra känner jag bara .. "äh för fan meees kör på nu! " vet inte vilket ben jag ska stå på.
vill så mycket orkar så lite..
orkar ju knappt svara i telefon eller sms stundtals.
This is not meeeeeeeeeeeeeeee!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gumman, vännen, kompis, lilla björn... :)

Du får en kram

2011-08-27 @ 10:04:16
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0