Kärlek ger energi och värme åt själen!

Mysig gårdag med familjen det var den årliga Svintuna marknad med knallar och live musik ..myyys!
Gått på denna marknad sen jag föddes, så den får man inte missa.
Och är man hemma hos  mamma och pappa blir man alltid försedd med mat och dryck, inget att  klaga på där inte, eller jo.... "nån" sa ... här blir man inte bara mätt.. utan ÖVERMÄTT.. :) ett bra betyg kan jag tycka!
Det var fika och det va brända mandlar de va tunnbrödsrullar och de va grillat och vin..
Och nu i morse ville M inte ha nån frukost.. " Jag är ju fan mätt och mår illa från i går fortfarande.." haha..

Gårdagen fick vara sista dagen att bada ute för i år, men lilla jag, jag badade bara fötterna och blev nedskvätt av vissa...:) och jag var tvungen att sätta mig på kanten av skön o vila för de snurra... då satte sig min söta lilla Fabian 3,5 brevid mig och höll mig sällis..<3 ..
Sen att jag inte kunde gå upp till bilen från badplatsen löstes så enkelt att jag fick " skjuts" på nåns axel..pinsamt men benen höll verkligen inte :( läskigt!

Men allt som allt har jag haft en riktig mysig dag! mer sådant, kärlek ger energi och värme åt själen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0